|  | | | |  |  |  |  | Harrastuskoira etsii uutta kotia! |  | |  |  |  |
Lähetetty: 31.5.2010 12:48:05 |
|
|
| Terhi Multamäki |
|
 |
 |
| Liittynyt: 05 Tou 2005 |
| Viestejä: 54 |
| Paikkakunta: Helsinki |
|
|
 |
Etsitkö monipuolista, vietikästä ja tervettä harrastuskoiraa? Nyt sellainen harvinaisuus olisi tarjolla!
3-vuotias mudi uros Humppa tarvitsee uuden kodin. Humppa ei ole ongelmakoira, mutta nykyiselle omistajalleen vahvaluonteisuudessaan hieman liian vaativa yksilö.
Humppa on BH-koevalmis ja sille on tehty jäljen alkeet sekä esine-etsintää. Ekoissa hakutreeneissään viime viikolla Humppa osoitti syntyneensä hyväksi kilpahakukoiraksi. Humppis on myös erinomainen vetokoira; suksia, potkukelkkaa ja fillaria se vetää intohimoisesti. Myös agilityyn Humppa olisi sopiva.
Humppa on avoin, itsevarma, rohkea, hyvähermoinen ja äänivarma koira. Sillä on suuri puolustusvietti ja se on reviiritietoinen, joten Humppa tarvitsee johdonmukaisen ja vahvan johtajan.
Humppa on n. 52-53 cm korkea, musta uros. Se on luonnetestattu, terveystarkastettu ja jalostustarkastettu. Lisätietoja: http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=ER19735/07&R=238
Humppa on nyt minulla hoidossa ja se on tavattavissa esim. mukanani treeneissä tai sopimuksen mukaan. Tiedustelut Terhi p. 050-533 5235 tai terhi.multamaki@pp.inet.fi
Toivottavasti Humppa saisi harrastavan kodin, sillä se on hyvä koira!
 |
|
_________________ Olen Mudimaniac! |
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
 |  | | | |  |  |  |  | |  | |  |  |  |
Lähetetty: 4.6.2010 13:56:24 |
|
|
| Sari Kurkinen |
|
|
 |
| Liittynyt: 18 Tou 2005 |
| Viestejä: 64 |
|
|
 |
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta silti pakko kommentoida
Tämmöinen kodinvaihtaja voi olla todellinen löytö palveluskoiraharrastajalle. Itse otin 3 vuotta sitten 2-vuotiaan saksanpaimenkoiranartun harrastuskoiraksi. Sain valmiiksi terveystutkitun koiran jota vielä sain testata niin kotioloissa kuin treenissä ja missä vaan. Itselleni sopi vanhenevan ja sairastelevan riisenin seuraksi hyvin paimenkoira, joka ei niin jyrää alleen asuinkumppania, ja on siten ehkä helpompi kuin joku muu rotu tämmöisessä tilanteessa.
Ehdottoman hyvä tilaisuus jollekkin onnelliselle.
Sari |
|
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
 |  | | | |  |  |  |  | |  | |  |  |  |
Lähetetty: 8.7.2010 8:50:24 |
|
|
| Terhi Multamäki |
|
 |
 |
| Liittynyt: 05 Tou 2005 |
| Viestejä: 54 |
|
|
 |
| Humppa on saanut uuden kodin. |
|
_________________ Olen Mudimaniac! |
|
 |
 |
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
 |  | | | |  |  |  |  | Harrastuskoira etsii uutta kotia! |  | |  |  |  |
HPH Foorumin päävalikko » Kirpputori
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa Et voi lisätä liitteitä tässä foorumissa Voit ladata tiedostoja tässä foorumissa
|
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1
|
|
|
|
|  |  |  | | | |  |  |
|